Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Čtvrtek 31.7.2025 0:51
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

FACC181,00+5,85
BEZVA610,00+5,17
SHELL800,00+4,49
RBI624,40+3,31
MOL188,00+2,17

Zajímavé poklesy

VOW32 301,00-4,92
TOMA1 310,00-3,68
VER1 602,00-3,11
PILLE191,00-2,55
OMV1 140,00-1,26

Kurzovní lístek

EURnahoru24,565+0,18
HUFdolu6,158-0,08
JPYdolu14,375-0,21
PLNdolu5,755-0,12
USDnahoru21,328+0,01

demo-e-broker

Indexy

25.07.2025
Graf - DJI

PXnahoru+0,762 247,7730.07.25
RMnahoru+0,17606,8830.07.25
DJIAdolu-0,3844 461,2830.07.25
NASDAQdolu-0,0921 079,7530.07.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXnahoru+0,1924 262,2230.07.25


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz