Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci poklesem o -0,12%.
30.07. 22:30 Fio - Americká centrální banka FED podle očekávání trhu ponechává sazby na stejné úrovni v pásmu 4,25-4,5%
30.07. 20:11 Fio - Frankfurtská burza ve středu mírně posílila
30.07. 18:01 Fio - Index Dow Jones se před měnovým rozhodnutím FEDu drží v mírně červeném pásmu.
30.07. 17:55 Fio - USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 25. červenci vzrostly o 7698 tis. barelů
30.07. 16:31 Fio