Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Americké akcie klesají, reportovaly Coca Cola, Philip Morris International, Danaher a další
22.07. 16:25 Fio - USA: Index výrobní aktivity richmondského Fedu v červenci na -20 b.
22.07. 16:07 Fio - Obchodování v USA v poobchodní fázi bude dnes z technických důvodů zkráceno
22.07. 15:56 Fio - Americké futures kontrakty oscilují kolem nuly
22.07. 15:05 Fio - Danaher reportoval výsledky za 2Q, provozní zisk meziročně poklesl o 35 %
22.07. 14:12 Fio