Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Středa 23.7.2025 1:33
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

BABWOOSP118,00+3,51
ATOMT39,00+2,63
TOMA1 360,00+2,26
PVT1,47+2,08
EFORU388,00+1,57

Zajímavé poklesy

TMR510,00-6,42
BABMMCIU210,00-4,55
MACIN276,00-4,17
RBI598,40-3,11
BEZVA580,00-2,52

Kurzovní lístek

EURstejne24,6200,00
HUFnahoru6,169+0,04
JPYnahoru14,308+0,02
PLNnahoru5,786+0,29
USDnahoru21,054+0,21

demo-e-broker

Indexy

22.07.2024 - 22.07.2025
Graf - DAX

PXdolu-0,662 174,2322.07.25
RMdolu-0,44581,4222.07.25
DJIAnahoru+0,4044 502,4422.07.25
NASDAQdolu-0,3920 892,6923.07.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXdolu-1,0924 041,9022.07.25


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz