Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v červenci na 0,9 b. při očekávání -9 b.
28.07. 16:41 Fio - Americké akcie posilují a daří se firmám v polovodičovém sektoru
28.07. 16:17 Fio - Americké futures kontrakty indikují otevření v zelených číslech
28.07. 14:46 Fio - Komerční banka: Moody’s potvrdila dlouhodobý depozitní rating na úrovni A1 a stabilní výhled
28.07. 13:45 Fio - Vývoj cen komodit: Ropa +1,27 % na 65,99 USD za barel
28.07. 13:42 Fio