Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Pondělí 28.7.2025 17:56
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

VOW32 449,00+3,01
UQA299,00+2,93
SKAB507,00+1,32
VIG1 114,00+1,27
EOAN390,45+1,01

Zajímavé poklesy

EMAN60,00-4,76
TMR520,00-3,70
EFORU384,00-2,54
BABWOOSP115,00-2,54
PILLE192,00-2,04

Kurzovní lístek

EURdolu24,605-0,26
HUFdolu6,191-0,09
JPYdolu14,249-0,50
PLNdolu5,776-0,12
USDdolu21,107-0,84

demo-e-broker

Indexy

24.07.2024 - 24.07.2025
Graf - DAX

PXnahoru+0,512 220,8316:15:29
RMnahoru+0,59602,3316:59:17
DJIAnahoru+0,0444 918,7217:35:44
NASDAQnahoru+0,2521 160,4617:35:26
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXdolu-1,1323 944,5117:30:01


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz