Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Erste: Mediobanca zvyšuje cílovou cenu z 85 EUR na 92 EUR se stávajícím doporučením "outperform"
04.08. 08:55 Fio - Erste: BNP Paribas Exane zvyšuje cílovou cenu na 85 EUR se stávajícím doporučením „neutral“
04.08. 08:55 Fio - Deutsche Bank zvyšuje cílovou cenu akcií Erste z 84 na 86 EUR a ponechává doporučení na stupni „buy“
04.08. 08:54 Fio - Evropské futures kontrakty posilují
04.08. 08:28 Fio - Očekávané události: Průmyslové objednávky, objednávky zboží dlouhodobé spotřeby (USA)
04.08. 07:57 Fio