Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Úterý 22.7.2025 1:26
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

FIXZO118,00+12,38
TMR545,00+3,81
KGH783,20+2,46
EOAN400,00+2,30
DSPW336,50+1,97

Zajímavé poklesy

PEN18,60-2,62
PVT1,44-2,04
PKO467,20-1,85
VOW32 248,50-1,55
EFORU382,00-1,55

Kurzovní lístek

EURnahoru24,620+0,02
HUFnahoru6,172+0,01
JPYdolu14,311-0,53
PLNdolu5,803-0,13
USDnahoru21,100+0,11

demo-e-broker

Indexy

21.04.2025 - 21.07.2025
Graf - IXIC

PXstejne0,002 188,6221.07.25
RMnahoru+0,23583,9921.07.25
DJIAdolu-0,0444 323,0721.07.25
NASDAQnahoru+0,3820 974,1722.07.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXnahoru+0,0824 307,8021.07.25


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz