Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Pátek 1.8.2025 16:51
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

FILLA100,00+11,11
TOMA1 390,00+6,11
TMR540,00+2,86
DBK722,20+2,15
RBI634,60+1,63

Zajímavé poklesy

ATS435,00-19,74
HARDW10,50-4,55
BABWOOSP110,00-3,51
MACIN272,00-2,86
OMV1 107,50-2,85

Kurzovní lístek

EURdolu24,595-0,10
HUFdolu6,146-0,04
JPYdolu14,331-0,02
PLNdolu5,753-0,05
USDdolu21,566-0,45

demo-e-broker

Indexy

01.05.2025 - 31.07.2025
Graf - DJI

PXdolu-1,182 215,4716:15:28
RMdolu-1,03600,5416:47:08
DJIAdolu-1,2243 594,6616:30:42
NASDAQdolu-1,7620 751,2516:30:11
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXdolu-2,3923 490,5516:29:51


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz