Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Cena měďi klesá o více než 20 % kvůli výjimce z cel
31.07. 10:50 Fio - Německo: Míra nezaměstnanosti dosáhla v červenci 6,3 % v souladu s očekáváním
31.07. 10:49 Fio - ČR: Měnová zásoba M2 v červnu meziročně vzrostla o 2,9 %
31.07. 10:40 Fio - DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
31.07. 09:50 Fio - Pražská burza otevírá na červené nule, Komerční banka reportovala
31.07. 09:27 Fio