Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- ČR: HDP v 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 2,4 % při očekávání růstu o 2,5 %
30.07. 09:05 Fio - Německo: Maloobchodní tržby v červnu meziročně vzrostly o 2,4 %
30.07. 08:39 Fio - Asijské akcie uprostřed týdne mírně rostou, investoři se soustředí na měnověpolitická rozhodnutí
30.07. 08:32 Fio - Evropské futures kontrakty mírně posilují
30.07. 08:31 Fio - Očekávané události: HDP (napříč regiony), rozhodnutí FOMC (Fed) o sazbách (USA)
30.07. 07:58 Fio