Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč (34 % z celku; +2,2 % r/r) a ČT1 získala 2,2 mld. Kč (10 % z celku; -8 % r/r). Čisté příjmy z reklamy, které média skutečně obdrží, tvoří skoro 50 % hrubých příjmů, od kterých je nutné odečíst slevy, bonusy a bartery. I v příštím roce by TV Nova měla zaznamenat dvouciferný nárůst tržeb. Všechny hlavní TV na trhu již totiž oznámily dvouciferné zvýšení cen reklamy na rok 2009 (z toho TV Nova o více než 20 % r/r).
Poslední zprávy
- Gen Digital: Zacks snižuje cílovou cenu akcií na 21 USD při stálém doporučení "neutral"
03.05. 16:24 Fio - Gazprom chce po ruském soudu, aby zakázal ČEZu pokračovat v řízení arbitrážního soudu v Ženevě
03.05. 16:09 Fio - Americké indexy rostou po reportu z trhu práce
03.05. 15:53 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve službách za duben dle konečných hodnot na 51,3 b.
03.05. 15:48 Fio - Futures po slabších číslech z amerického trhu práce posilují, kontrakt na S&P 500 připisuje +1,09 %
03.05. 14:57 Fio