Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč (34 % z celku; +2,2 % r/r) a ČT1 získala 2,2 mld. Kč (10 % z celku; -8 % r/r). Čisté příjmy z reklamy, které média skutečně obdrží, tvoří skoro 50 % hrubých příjmů, od kterých je nutné odečíst slevy, bonusy a bartery. I v příštím roce by TV Nova měla zaznamenat dvouciferný nárůst tržeb. Všechny hlavní TV na trhu již totiž oznámily dvouciferné zvýšení cen reklamy na rok 2009 (z toho TV Nova o více než 20 % r/r).
Poslední zprávy
- Eurozóna: Běžný účet ECB dosáhl v květnu přebytku 32,3 mld. EUR
18.07. 10:04 Fio - Frankfurtská burza v úvodu obchodování posiluje
18.07. 09:41 Fio - Pražská burza zahajuje den mírným růstem, akcie Erste opět navyšují svá historická maxima
18.07. 09:26 Fio - M2C získala kontrakt na správu 298 objektů skupiny LKQ v západní Evropě
18.07. 08:55 Fio - Asijské akcie dnes smíšeně, v Japonsku byl reportován CPI a TSMC dále posiluje
18.07. 08:43 Fio