Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč (34 % z celku; +2,2 % r/r) a ČT1 získala 2,2 mld. Kč (10 % z celku; -8 % r/r). Čisté příjmy z reklamy, které média skutečně obdrží, tvoří skoro 50 % hrubých příjmů, od kterých je nutné odečíst slevy, bonusy a bartery. I v příštím roce by TV Nova měla zaznamenat dvouciferný nárůst tržeb. Všechny hlavní TV na trhu již totiž oznámily dvouciferné zvýšení cen reklamy na rok 2009 (z toho TV Nova o více než 20 % r/r).
Poslední zprávy
- USA: Ekonomika přidala 175 tis. míst při očekávání 240 tis., míra nezaměstnanosti vzrostla na 3,9 %
03.05. 14:47 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+2,11 %), měď (+0,95 %)
03.05. 13:38 Fio - Vývoj měnových párů: CHF/CZK 25,67
03.05. 13:38 Fio - Eurozóna: Míra nezaměstnanosti v březnu dle očekávání na 6,5 %
03.05. 11:05 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,45 %), měď (+0,86 %)
03.05. 11:03 Fio