Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč (34 % z celku; +2,2 % r/r) a ČT1 získala 2,2 mld. Kč (10 % z celku; -8 % r/r). Čisté příjmy z reklamy, které média skutečně obdrží, tvoří skoro 50 % hrubých příjmů, od kterých je nutné odečíst slevy, bonusy a bartery. I v příštím roce by TV Nova měla zaznamenat dvouciferný nárůst tržeb. Všechny hlavní TV na trhu již totiž oznámily dvouciferné zvýšení cen reklamy na rok 2009 (z toho TV Nova o více než 20 % r/r).
Poslední zprávy
- ČR: Obchodní bilance v národním pojetí v březnu s přebytkem 39,3 mld. Kč při očekávání 17,0 mld. Kč
07.05. 09:18 Fio - ČR: Průmyslová výroba v březnu meziročně poklesla o 11,1 %
07.05. 09:18 Fio - ČR: Stavební výroba za březen meziročně poklesla o 8,3 %
07.05. 09:17 Fio - V asijsko-pacifickém regionu posilují jihokorejské a japonské indexy, nedaří se Hongkongu
07.05. 08:50 Fio - Evropské futures kontrakty se obchodují v zeleném
07.05. 08:34 Fio