Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč (34 % z celku; +2,2 % r/r) a ČT1 získala 2,2 mld. Kč (10 % z celku; -8 % r/r). Čisté příjmy z reklamy, které média skutečně obdrží, tvoří skoro 50 % hrubých příjmů, od kterých je nutné odečíst slevy, bonusy a bartery. I v příštím roce by TV Nova měla zaznamenat dvouciferný nárůst tržeb. Všechny hlavní TV na trhu již totiž oznámily dvouciferné zvýšení cen reklamy na rok 2009 (z toho TV Nova o více než 20 % r/r).
Poslední zprávy
- Philip Morris ČR: Komerční banka zvyšuje cílovou cenu na 19 527 Kč a ponechává doporučení na "Buy"
18.09. 14:49 Fio - Americké futures kontrakty posilují
18.09. 14:49 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,56
18.09. 14:48 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-0,81 %), zlato (-0,51 %) a ropa (+0,47 %)
18.09. 14:48 Fio - USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu v září na 23,2 b.
18.09. 14:44 Fio