Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Numis přestal pokrývat akcie Eurowag
09.05. 08:44 Fio - Evropské futures mírně v záporu
09.05. 08:39 Fio - Očekávané události: Maloobchodní tržby (ČR), žádosti o podporu v nezaměstnanosti (USA)
09.05. 08:38 Fio - Smíšený závěr v zámoří
08.05. 22:12 Fio - DAX uzavřel se ziskem počtvrté v řadě
08.05. 20:20 Fio