Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Pšenice (+2,49 %), měď (+2,15 %) a stříbro (+1,3 %)
15.05. 13:42 Fio - Vývoj měnových párů
15.05. 13:41 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 10. květnu vzrostl o 0,5 %
15.05. 13:01 Fio - Eurozóna: Průmyslová výroba v březnu meziročně poklesla o 1,0 % při očekávání poklesu o 1,3 %
15.05. 12:28 Fio - Eurozóna: Zaměstnanost v 1Q dle předběžných dat meziročně vzrostla o 1,0 %
15.05. 12:27 Fio