Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Německá burza uzavřela růstově
05.06. 17:58 Fio - USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 31. květnu vzrostly o 1 233 tis. barelů
05.06. 16:32 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve službách za květen dle konečných hodnot na 54,8 b.
05.06. 16:08 Fio - Wall Street otevírá smíšeně
05.06. 16:06 Fio - Zámořské futures v zeleném
05.06. 14:57 Fio