Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Asijské akcie na začátku týdne rostou, v čele s Japonskem
22.09. 09:12 Fio - Erste: Mediobanca zvyšuje cílovou cenu z 92 EUR na 99 EUR se stávajícím doporučením "Outperform"
22.09. 09:00 Fio - Erste: Barclays zvyšuje cílovou cenu na 80 EUR se stávajícím doporučením "Equalweight"
22.09. 08:46 Fio - ČEZ: Morgan Stanley zvyšuje cílovou cenu na 900 Kč při stálém doporučení „Underwt/In-Line“
22.09. 08:46 Fio - Evropské futures kontrakty nepatrně oslabují
22.09. 08:29 Fio