Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve službách v říjnu dle konečných dat na 53 b.
05.11. 10:08 Fio - Německo: Index nákupních manažerů PMI ve službách v říjnu dle konečných dat na 54,6 b.
05.11. 10:06 Fio - Frankfurtská burza na začátku seance oslabuje, výsledky zveřejnily Siemens Healthineers, BMW,..
05.11. 10:01 Fio - Pražská burza v úvodu obchodování roste, dnes se koná druhý den Podzimního Start Day
05.11. 09:29 Fio - ČR: CPI v říjnu podle předběžných dat na 2,5 % při očekávání 2,3 %
05.11. 09:13 Fio





