Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Americké indexy uzavírají kladně
19.12. 22:08 Fio - Americké indexy posilují
19.12. 19:11 Fio - Frankfurtská burza na konci týdne mírně posílila
19.12. 17:58 Fio - Colt CZ: Německá armáda si vybrala pistoli České zbrojovky
19.12. 17:40 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v prosinci podle konečných dat na 52,9 b.
19.12. 16:10 Fio





