Přechod H&M na online prodej zvyšuje tržby společnosti
Švédská módní značka Hennes & Mauritz (H&M) ve čtvrtek řekla, že přechod na online prodej přinesl ovoce po dobrém třetím kvartálu, ve kterém tržby podpořily obrat společnosti, který se vyšplhal na maximum v rámci letošních kvartálů 31. srpna. Hennes & Mauritz informuje, že prodeje vzrostly o 3 %...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Co znamená nový milník pro investory?
Proč na konflikt Izrael - Írán nereagovaly akcie, zlato ani bitcoin.
Inflace překvapila, Fed má volnější ruce a akcie rostou ...
Stavební výroba v Česku v květnu meziročně vzrostla o 11,6 procenta, dvouciferným tempem...
Po zrušení takzvané karenční doby přibylo lidí na nemocenské, většina politiků ji ale...
Sezonu letních dovolených stále častěji využívají internetoví podvodníci i hackeři,...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.