Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto...
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Co znamená nový milník pro investory?
Proč na konflikt Izrael - Írán nereagovaly akcie, zlato ani bitcoin.
Inflace překvapila, Fed má volnější ruce a akcie rostou ...
Premiér Petr Fiala (ODS) dopisem požádal předsedu slovenské vlády Roberta Fica (Smer), aby na...
Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová oznámila, že po deseti letech...
Evropská unie odloží do začátku srpna platnost protiopatření reagujících na americká cla,...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.