Hrubé inzertní příjmy médií vzrostly o 11,3 %
ČTK informovala, že hrubé inzertní příjmy českých médií za 10 měsíců letošního roku dosáhly 44,1 mld. Kč (+11,3 % r/r), z čehož do televizní reklamy směřovalo 49 % (21,6 mld. Kč). Největší příjmy z televizí měla TV Nova (CME), a to 11 mld. Kč (51 % z celku; +21,4 % r/r). TV Prima (MTG) získala 7,4 mld. Kč...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Malé a střední podniky pod tlakem
Optimismus u akcií narostl
Akcionáři Tesly zažívají v posledních týdnech nepěkné chvíle
Výstavbu energeticky úsporných dřevostaveb bude stát více podporovat. Ministerstvo životního...
Škody na vinicích v Česku po vlně dubnových mrazů jsou vyšší než dvě miliardy korun. V...
Ve Spojených státech se vrací takzvaná síťová neutralita, která má podle demokratů...
Copyright © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.