Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto...
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Malé a střední podniky pod tlakem
Optimismus u akcií narostl
Akcionáři Tesly zažívají v posledních týdnech nepěkné chvíle
Výpadky léků pokračují. Ministerstvo zdravotnictví aktuálně řeší problém s výrobcem,...
Počet exekucí v Česku klesl pod hranici čtyř milionů, vymáhaných dluhů je tak nejméně za...
Na střední i severní Moravě vznikají nové průmyslové areály. Například v průmyslové...
Copyright © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.