Jak přesměrovat hovory v rámci firmy?
Přesměrování čísel v rámci firmy vám umožní lépe zvládat tok příchozích hovorů. Volání můžete směrovat na různá telefonní čísla či lokace například podle přednastavených scénářů. Jak zajistit efektivní směrování hovorů v rámci firmy vám poradí NFON, expert na cloudovou firemní telefonii.
Díky správně nastavenému přesměrování hovorů nepřijdete o klienta, kterému právě nemůžete odpovědět: některý kolega to vezme za vás. Když právě nesedíte v kanceláři, může být volající přesměrován například na váš služební mobil. Jak funguje přesměrování hovorů a jaké jsou možnosti jeho nastavení?
Nechcete přicházet o zákazníky? Nastavte si efektivní přesměrování hovorů
Operátor zákaznické podpory
Co je přesměrování hovoru a jak z něj těží zákaznická podpora
Tato funkce hovor typicky směruje na jiné mobilní, pevné či faxové číslo. To je užitečné když například nechcete na webových stránkách firmy zveřejňovat všechna čísla. Zákazníci se nejdříve dovolají na ta známá, z nichž je následně přesměrujete podle potřeby. Je-li telefon právě obsazený, díky přesměrování nečeká volajícího obsazovací tón, ale může mluvit s někým jiným.
Také zákaznická podpora může těžit z efektivního přesměrování hovoru: tato funkce pomáhá zvýšit kvalitu péče o zákazníky a prodloužit dobu kdy je váš tým k zastižení. Zákazníci se navíc dovolají ve správnou chvíli na správné místo. Přesměrování hovorů většinou funguje v režimu 24/7 a nemusíte tak myslet na opakované zapínání této funkce.
Jak na přesměrování hovorů na jiné číslo uvnitř firmy?
Oproti běžným telefonním linkám umožňují systémy cloudové telefonie jednoduše nastavit celou řadu profilů pro směrování hovorů. Cloudový komunikační systém Cloudya od NFONu například dovoluje každému uživateli vytvořit profily přesměrování hovorů pro různé scénáře. Tímto postupem snížíte čekací čas volajícího i množství zpráv v hlasových schránkách.
Odlišná směrovací pravidla mohou být definována například pro mítink, práci z domova, služební cesty či dovolenou. Mezi profily lze snadno přepínat a každý z nich může mít přiřazeno jiné cílové telefonní číslo. Stejně tak můžete přesně stanovit čekací dobu, která uplyne před přesměrováním volajícího.
Díky vhodně nastavenému přesměrování hovorů už vaší firmě nebudou unikat obchodní příležitosti a zákazník se s vámi snáze spojí. Vyspělé systémy VoIP telefonie, jako například Cloudya od NFONu, vám nastavení této funkce výrazně ulehčí.
Poslední zprávy
- Trump, Powell a Bitcoin: Divoká jízda trhů pokračuje
25.04. 10:17 B.I.G. - Pokusí se dát americká SEC Trumpovi přes prsty?
11.04. 08:36 B.I.G. - BIG EXPERT – zahraniční trhy: Fed vs. Bílý dům
21.03. 09:57 B.I.G. - Americké akcie na hraně korekce
14.03. 10:00 B.I.G. - To nejzajímavější se nakonec odehraje na poli fiskální politiky
07.03. 11:30 B.I.G.