Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Sobota 3.5.2025 13:57
Akcie.cz»Zpravodajství»Odborné články»Jak přesměrovat hovory v rámci firmy?

Zpravodajství

Jak přesměrovat hovory v rámci firmy?

13.12.2021 13:37:00 | Akcie.cz

Přesměrování čísel v rámci firmy vám umožní lépe zvládat tok příchozích hovorů. Volání můžete směrovat na různá telefonní čísla či lokace například podle přednastavených scénářů. Jak zajistit efektivní směrování hovorů v rámci firmy vám poradí NFON, expert na cloudovou firemní telefonii.

Díky správně nastavenému přesměrování hovorů nepřijdete o klienta, kterému právě nemůžete odpovědět: některý kolega to vezme za vás. Když právě nesedíte v kanceláři, může být volající přesměrován například na váš služební mobil. Jak funguje přesměrování hovorů a jaké jsou možnosti jeho nastavení?

Nechcete přicházet o zákazníky? Nastavte si efektivní přesměrování hovorů

BIG EXPERT - AKCIE

Operátor zákaznické podpory

Co je přesměrování hovoru a jak z něj těží zákaznická podpora

Tato funkce hovor typicky směruje na jiné mobilní, pevné či faxové číslo. To je užitečné když například nechcete na webových stránkách firmy zveřejňovat všechna čísla. Zákazníci se nejdříve dovolají na ta známá, z nichž je následně přesměrujete podle potřeby. Je-li telefon právě obsazený, díky přesměrování nečeká volajícího obsazovací tón, ale může mluvit s někým jiným.

Také zákaznická podpora může těžit z efektivního přesměrování hovoru: tato funkce pomáhá zvýšit kvalitu péče o zákazníky a prodloužit dobu kdy je váš tým k zastižení. Zákazníci se navíc dovolají ve správnou chvíli na správné místo. Přesměrování hovorů většinou funguje v režimu 24/7 a nemusíte tak myslet na opakované zapínání této funkce.

Jak na přesměrování hovorů na jiné číslo uvnitř firmy?

Oproti běžným telefonním linkám umožňují systémy cloudové telefonie jednoduše nastavit celou řadu profilů pro směrování hovorů. Cloudový komunikační systém Cloudya od NFONu například dovoluje každému uživateli vytvořit profily přesměrování hovorů pro různé scénáře. Tímto postupem snížíte čekací čas volajícího i množství zpráv v hlasových schránkách.

Odlišná směrovací pravidla mohou být definována například pro mítink, práci z domova, služební cesty či dovolenou. Mezi profily lze snadno přepínat a každý z nich může mít přiřazeno jiné cílové telefonní číslo. Stejně tak můžete přesně stanovit čekací dobu, která uplyne před přesměrováním volajícího.

Díky vhodně nastavenému přesměrování hovorů už vaší firmě nebudou unikat obchodní příležitosti a zákazník se s vámi snáze spojí. Vyspělé systémy VoIP telefonie, jako například Cloudya od NFONu, vám nastavení této funkce výrazně ulehčí.

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování

12.05.2025Olomouc
12.05.2025Plzeň
13.05.2025Hradec Králové
13.05.2025Brno
14.05.2025Ústí nad Labem


Zajímavé vzestupy

CEZ1 196,00+7,17
ATS367,80+3,31
RBI595,20+2,80
SABFI1 120,00+2,75
VIG1 056,00+2,72

Zajímavé poklesy

EFORU240,00-4,00
WPS18,20-2,15
NOKIA109,80-1,96
CTP413,00-0,48
KOMB1 060,00-0,47

Kurzovní lístek

EURnahoru24,920+0,04
HUFnahoru6,166+0,03
JPYnahoru15,204+0,81
PLNnahoru5,829+0,08
USDdolu21,981-0,34

demo-e-broker

Indexy

03.05.2025
Graf - PX

PXnahoru+2,012 059,9402.05.25
RMnahoru+1,46548,5902.05.25
DJIAnahoru+1,3941 317,4302.05.25
NASDAQnahoru+1,4017 958,2902.05.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXnahoru+2,6223 086,6502.05.25


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz