Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza v plusu
05.11. 16:24 Fio - Prabos plus v rámci Start Day zveřejnil výsledky za 9M a aktualizoval celoroční výhled
05.11. 16:01 Fio - E-commerce společnost Pilulka zveřejnila výsledky za 3Q
05.11. 15:07 Fio - McDonald’s zveřejnil výsledky za 3Q, porovnatelné tržby rostly podle očekávání
05.11. 14:34 Fio - AMD zveřejnilo tržby i očištěný zisk na akcii za 3Q nad odhady
05.11. 12:04 Fio





