Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Denní report - středa 10.08.2022
10.08. 22:03 Fio - Inflační data polila Wall Street živou vodou, Nasdaq +2,6%
10.08. 20:33 Fio - H&R Block zaznamenala silný fiskální rok 2022, s růstem počítá také v roce příštím
10.08. 17:09 Fio - ČEZ pokračoval v růstu
10.08. 16:37 Fio - Akcie Coinbase po zveřejnění výsledků za 2Q v předburzovní fázi -6 %, tržby nenaplnily očekávání
10.08. 13:17 Fio