Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Altria reportovala za 1Q výsledky v souladu s očekáváním a potvrdila celoroční výhled
25.04. 15:23 Fio - Deutsche Bank v hovoru po výsledcích za 1Q oznámila, že je v pozici diskutovat o zpětném odkupu akci
25.04. 14:27 Fio - Ford v 1Q zvyšuje výrobu vozů se spalovacími motory na úkor těch s elektrickými
25.04. 13:11 Fio - Konferenční hovor Monety k výsledkům za 1Q: Potenciál pro výplatu nadbytečného kapitálu
25.04. 13:07 Fio - IBM s výsledky za 1Q oznámila akvizici společnost HashiCorp za celkovou cenu 6,4 mld. USD
25.04. 11:10 Fio