Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Intuitive Surgical reportoval za 2Q, významný růst výnosů byl vyvážen výhledem očištěné hrubé marže
23.07. 12:00 Fio - Texas Instruments oznámil výsledky za 2Q nad očekáváním, výhled je podle analytiků opatrný
23.07. 11:30 Fio - SAP reportoval solidní čísla za 2Q, společnost zůstává obezřetná z důvodu makroekonomické situace
23.07. 11:18 Fio - Projekce hospodaření Moneta Money Bank za 2Q 2025
23.07. 10:54 Fio - Pražská burza posiluje, zítra před trhem oznámí své výsledky Moneta
23.07. 09:39 Fio