Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Denní report - čtvrtek 25.02.2021
25.02. 22:13 Fio - Růst tržních výnosů tlačí Wall Street dolů, Nasdaq -2,2%
25.02. 20:13 Fio - Moderna reportovala ve 4Q dynamický růst výnosů a poskytla projekci výroby vakcín do roku 2022
25.02. 16:56 Fio - Best Buy reportoval porovnatelné tržby za 4Q pod očekávání analytiků
25.02. 16:43 Fio - Pražská burza navázala na včerejší zisky, v čele růstu opět Erste Bank
25.02. 16:33 Fio