Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Společnost AbbVie zveřejnila výsledky za 2Q a mírně navýšila výhled očištěného zisku na akcii
31.07. 16:57 Fio - Pražská burza přerušila růstovou sérii
31.07. 16:24 Fio - Mastercard reportoval za 2Q lepší než očekávaný očištěný zisk na akcii
31.07. 16:20 Fio - Americké akcie posilují, reportovaly Microsoft, Meta, Mastercard, CVS a proběhlo IPO Figma
31.07. 16:19 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 2Q 2025
31.07. 15:35 Fio