Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Amazon ve 2Q překonal očekávání, výhled na 3Q je analytiky považován za konzervativní
01.08. 12:35 Fio - Apple reportoval výsledky za 3Q, pozitivně překvapily tržby z prodeje telefonů iPhone
01.08. 12:20 Fio - Akciový výhled
01.08. 08:59 Fio - Erste Group reportovala čistý zisk za 2Q 2025 nad očekávání a upravila výhled na 2025
01.08. 08:59 Fio - Očekávané události: Bilance státního rozpočtu, PMI (ČR), Míra nezaměstnanosti (USA), CPI (eurozóna)
01.08. 08:06 Fio