Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Thermo Fisher Scientific ve 2Q mírně překonal odhad zisku na akcii a lehce navýšil roční výhled
23.07. 15:01 Fio - AT&T reportovalo solidní výsledky za 2Q, celoroční výhled očištěného zisku na akcii trh zklamal
23.07. 14:56 Fio - Intuitive Surgical reportoval za 2Q, významný růst výnosů byl vyvážen výhledem očištěné hrubé marže
23.07. 12:00 Fio - Texas Instruments oznámil výsledky za 2Q nad očekáváním, výhled je podle analytiků opatrný
23.07. 11:30 Fio - SAP reportoval solidní čísla za 2Q, společnost zůstává obezřetná z důvodu makroekonomické situace
23.07. 11:18 Fio