Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Pražská burza v závěru týdne rostla
25.07. 16:31 Fio - Akcie v zámoří rostou, reportovaly Intel, Charter Communications a Deckers Outdoor
25.07. 16:08 Fio - USA: Objednávky zboží dlouhodobé spotřeby v červnu dle předběžných dat poklesly o 9,3 %
25.07. 14:34 Fio - Smíšené výsledky LVMH za 2Q, móda zklamala a ostatní segmenty překvapily pozitivně
25.07. 11:22 Fio - Volkswagen snížil výhled na rok 2025, výsledky Audi a Porsche negativně ovlivnila cla
25.07. 11:16 Fio