Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Fintech SoFi Technologies reportoval za 2Q nad očekáváním a navýšil celoroční výhled
29.07. 15:10 Fio - PayPal reportoval za 2Q a navýšil roční výhled
29.07. 14:54 Fio - Pojišťovna UnitedHealth reportovala za 2Q, vysoké náklady na lékařskou péči zasahují ziskovost
29.07. 13:56 Fio - Projekce hospodaření Komerční banky za 2Q 2025
29.07. 10:47 Fio - EssilorLuxottica v 1H dle očekávání, tržby z brýlí Ray-Ban Meta se meziročně více než ztrojnásobily
29.07. 10:44 Fio