Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Peněžní zásoba M3 v červnu meziročně vzrostla o 3,3 % při očekávání růstu o 3,7 %
25.07. 10:08 Fio - Německo: Index IFO očekávání v červenci na 90,7 b. při očekávání 91,1 b.
25.07. 10:06 Fio - Pražská burza v úvodu dne stagnuje
25.07. 09:48 Fio - Asijské akcie oslabují, japonské automobilky odmazávají zisky
25.07. 08:50 Fio - Evropské futures kontrakty mírně oslabují
25.07. 08:34 Fio