Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Německá burza před svátky uzavřela obchodování na zelené nule
28.03. 18:21 Fio - USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v březnu klesl na -7 b. při odhadu poklesu na -5 b.
28.03. 16:01 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 22. 3. klesly o 36 mld. kubických stop při očekávání poklesu o 27 mld.
28.03. 15:48 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v březnu na 79,4 b.
28.03. 15:45 Fio - USA: Pokračující prodeje domů v únoru meziměsíčně vzrostly o 1,6 % při očekávání 1,5% růstu
28.03. 15:44 Fio