Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Německo: Maloobchodní tržby v červnu meziročně vzrostly o 4,6 %
30.07. 08:05 Fio - Očekávané události: HDP (napříč regiony), rozhodnutí FOMC (Fed) o sazbách (USA)
30.07. 07:58 Fio - Zámořské akcie před zítřejším FEDem oslabily
29.07. 22:06 Fio - Frankfurtská burza uzavřela úterní seanci růstem, Deutsche Post hrozí pokuta za „greenwashing“
29.07. 18:29 Fio - USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v červenci na 97,2 b. při očekávání 96 b.
29.07. 16:29 Fio