Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Zámořské akcie před zítřejším FEDem oslabily
29.07. 22:06 Fio - Frankfurtská burza uzavřela úterní seanci růstem, Deutsche Post hrozí pokuta za „greenwashing“
29.07. 18:29 Fio - USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v červenci na 97,2 b. při očekávání 96 b.
29.07. 16:29 Fio - USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v červnu na 7437 tis. při očekávání 7525 tis.
29.07. 16:27 Fio - USA: Index cen domů dle FHFA v květnu meziměsíčně klesl o 0,2 % podle očekávání
29.07. 16:26 Fio