Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- EU: Registrace nových aut v červnu klesly o 7,3 %
24.07. 08:09 Fio - Německo: Spotřebitelská důvěra GfK v srpnu na -21,5 b. při očekávání -19,3 b.
24.07. 08:03 Fio - Očekávané události: Rozhodnutí ECB o sazbách (eurozóna), spotřebitelská a podnikatelská důvěra (ČR)
24.07. 08:00 Fio - Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci růstem o 0,78%.
23.07. 22:16 Fio - DAX uzavírá růstem, dařilo se automobilkám na pozadí obchodní dohody Japonska s USA
23.07. 17:58 Fio