Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Kyberbezpečnostní společnost Palo Alto Networks převezme CyberArk za zhruba 25 mld. USD
30.07. 14:34 Fio - Vývoj cen komodit: Ropa (-0,78 %), stříbro (-0,64 %)
30.07. 13:43 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,57
30.07. 13:43 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 25. červenci klesl o 3,8 %
30.07. 13:03 Fio - Eurozóna: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 1,4 % při očekávání růstu o 1,2 %
30.07. 11:16 Fio