Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavírá týden výrazným poklesem, Daimler Truck zveřejnil výhled pod odhady
01.08. 18:26 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle konečných dat na 61,7 b.
01.08. 16:29 Fio - S&P 500 klesá o 1,6 %, reportovaly Apple, Amazon, Exxon mobil, Chevron, Coinbase a další
01.08. 16:29 Fio - USA: Stavební výdaje v červnu meziměsíčně klesly o 0,4 % při očekávání stagnace
01.08. 16:28 Fio - USA: ISM ve výrobě v červenci na 48 b. při očekávání 49,5 b.
01.08. 16:28 Fio