Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Eurozóna: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 1,4 % při očekávání růstu o 1,2 %
30.07. 11:16 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle konečných dat na -14,7 b.
30.07. 11:13 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn +0,64 % na 3,162 USD za mbtu
30.07. 10:42 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,26
30.07. 10:41 Fio - Německo: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 0,4 % při očekávání růstu o 0,2 %
30.07. 10:11 Fio