Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Firemní výsledky pro tento týden: Doosan Škoda Power, Costco Wholesale, Micron, Accenture,..
22.09. 11:12 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,4 %), zlato (+1,27 %), zemní plyn (+1,21 %)
22.09. 10:32 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,61
22.09. 10:30 Fio - Frankfurtská burza v úvodu obchodování ztrácí, Porsche snížilo výhled
22.09. 09:45 Fio - Komerční banka: HSBC zvyšuje cílovou cenu na 1 180 Kč při stálém doporučení „hold“
22.09. 09:36 Fio