Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- WAG: Deutsche Bank zvyšuje cílovou cenu z 90 GBp na 110 GBp s doporučením „Hold“
17.09. 09:10 Fio - Oslabení v asijsko-pacifickém regionu kompenzují zisky čínských tech-gigantů
17.09. 09:03 Fio - Evropské futures kontrakty posilují
17.09. 08:23 Fio - Očekávané události: Rozhodnutí Fedu o sazbách (USA), CPI (eurozóna)
17.09. 07:51 Fio - Zámořské akcie uzavřely bez výrazných změn
16.09. 22:06 Fio