Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavírá páteční seanci poklesem
11.07. 17:58 Fio - Americké indexy oslabují po Trumpově eskalaci obchodní války
11.07. 16:30 Fio - Americké futures kontrakty indikují open v červeném
11.07. 15:03 Fio - Německo: Běžný účet platební bilance v květnu dosáhl přebytku 9,6 mld. EUR
11.07. 14:58 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,84 %), měď (-1,58 %) a ropa (+1,13 %)
11.07. 14:37 Fio