Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Block nahradí v indexu S&P 500 společnost Hess
21.07. 13:45 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn -5,27 % na 3,377 USD za mbtu
21.07. 13:42 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,63
21.07. 13:41 Fio - Moneta: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 142,4 Kč s novým doporučením "sell"
21.07. 11:16 Fio - ČEZ: Trigon Dom Maklerski snížil cílovou cenu na 962,5 Kč a ponechal doporučení na „sell“
21.07. 11:11 Fio