Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-2,51 %), měď (-1,78 %), zemní plyn (+1,13 %)
17.09. 13:49 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,53
17.09. 13:48 Fio - Čína zakazuje technologickým společnostem nakupovat AI čipy od Nvidie
17.09. 11:41 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (-1,91 %), měď (-1,36 %), zlato (-0,6 %)
17.09. 10:45 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,33
17.09. 10:44 Fio