Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Akcie na frankfurtské burze oslabují, reportovaly Volkswagen, Deutsche Börse a Puma
25.07. 09:57 Fio - Intel ve 2Q překonal očekávání na tržbách, marže však zaostaly
25.07. 09:41 Fio - Akciový výhled
25.07. 09:00 Fio - Technologický sektor táhl dnešní růst
24.07. 22:01 Fio - Trh je po absorbování dat smíšený
24.07. 19:02 Fio