Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Akciový výhled
05.11. 09:00 Fio - Denní report - úterý 04.11.2025
04.11. 22:05 Fio - Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
04.11. 19:57 Fio - Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
04.11. 17:47 Fio - Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
04.11. 17:35 Fio





