OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by měl zaznamenat reklamní výdaje v hodnotě 4,1 mld. Kč (+19,9 % r/r) s podílem 13,8 % na celkových výdajích do reklamy (+1,9 p.b. r/r). Michael Garin (generální ředitel CME) předpokládá, že cena reklamy v ČR by se v roce 2009 měla zvýšit více (cca 20 %) než tomu bylo letos. CME se v poslední době snaží stále více pronikat do oblasti internetové reklamy, která je nejsilněji rostoucím segmentem reklamních výdajů.
Poslední zprávy
- Denní report - pátek 26.04.2024
26.04. 22:08 Fio - Zámořské akcie v závěru týdne rostou
26.04. 20:07 Fio - Pražská burza v závěru týdne posilovala
26.04. 16:46 Fio - Intel za 1Q překonal odhady na úrovni očištěného zisku na akcii, zklamal ale výhledem
26.04. 14:44 Fio - Dobrá čísla Alphabetu za 1Q odráží výnosy z Google Search, YouTube a cloudových služeb
26.04. 13:55 Fio